2013. január 21., hétfő

Egy újabb felhasználói vélemény a zoknicsipeszről

Nemrégiben Barátnőmnek köszönhetően hozzájutottam 2 cs. "eredeti zoknicsipeszhez". Már nagyon sok jót hallottam erről a találmányról és megmondom őszintén, kíváncsi voltam rá, hogy valóban annyira szuper dolog-e.

Nos be kell vallanom, hogy teljes mértékben beváltotta a hozzáfűzött reményeimet. Amiben nekem a legnagyobb segítséget nyújtja, az a teregetés. Az már csak ráadás, hogy a párok egyben vannak. A zoknit levételkor egy gyors mozdulattal összecsíptetem, és kész. Innen a következő felvételig tulajdonképpen nincs vele dolgom. 

Eddig én utáltam a mosás közben összegyűrődött zoknikat bontogatni, na és a párosítás sem volt a kedvenc tevékenységem. Most csak egyetlen mozdulattal kiveszem a mosott zoknit és felakasztom a csipesz kampóját a szárítóra, majd a csipesszel együtt el lehet tenni a fiókba. Egyszerű és apró dolognak tűnik, de ezek a pici örömök szépítik és könnyítik meg az ember életét :)

Köszi, Móni!

P. Renáta

 - ©istock

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése