2012. november 29., csütörtök

Szolgálati közlemény

Egyszer-egyszer jelezték már ügyfeleink, hogy elküldték a megrendelést, de nem jött meg hozzánk.
Fontos, hogy az oldal tetején fehér betűkkel megjelenik, hogy köszönjük megrendelését. Illetve ha bármilyen megadott adat nem megfelelő, akkor az is az oldal tetején jelenik meg hibaüzenetként.

Sikeres rendelés esetén rövid időn belül (pár perc, levelező rendszertől függően) kell kapjon egy automatikus választ az info@zoknicsipesz.hu e-mail címről, az alábbi tartalommal:

„Kedves Látogató!

Ez egy automatikus válasz, amely azt igazolja, hogy az info@zoknicsipesz.hu e-mailcímre küldött levelét megkaptuk, amelyet igyekszünk minél hamarabb, megválaszolni.

Üdvözlettel:


Majd egy újabb üzenetet a várható szállítási határidővel, amikor a rendelése feldolgozásra kerül.

Ha ezeket nem kapta meg kérjük töltse ki újra a megrendelőt!

Ha esetleg továbbra sem sikerül, az oldalon keresztül elküldenie a megrendelését, akkor kérjük az oldalon kért adatokat juttassa el hozzánk e-mailben.

Köszönettel:


Rádi Róbert
kereskedelmi igazgató

NÉ Szolgáltató Kft./Jantar Hungary
7100 Szekszárd, Gróf Pál u. 12. 1/2.
Tel/Fax: +36-74-413-937
www.zoknicsipesz.hu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése